۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۰۰۶۳
دبير امور مساجد اردل:

مساجد سنگر مسلمين در برابر فتنه‌هاي دشمنان است

دبير امور مساجد شهرستان اردل گفت: مساجد سنگر مسلمين در برابر فتنه‌هاي دشمنان است و بايد در برنامه‌ريزي فرهنگي به‌گونه‌ای عمل شود که بيشترين جذب به اين مکان‌هاي مقدس را جوانان و نوجوانان تشکيل دهند.
مساجد سنگر مسلمين در برابر فتنه‌هاي دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام حميد بهرامي دبير امور مساجد و رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت ۳۱ مرداد روز جهاني مساجد گفت: مساجد پايگاه معنوي، ديني و سياسي در مقابل تهاجم ددمنشانه دشمنان اسلام است.

بهرامي با بيان اينکه مقدس‌ترين مکاني که زمينه آرامش و راز و نياز و تقرب به خداوند مي‌شود مسجد است اظهار کرد: مساجد از ديرباز به عنوان مامن و پناهگاهي براي مردم و مکاني براي انس مناجات با خداوند متعال محسوب مي‌شود و به همين جهت از اهميت به‌سزايي برخوردار هستند.

وي با بيان اينکه تنها مکاني که فتنه دشمنان را خنثي مي‌کند همين مساجد هستند که همچون سنگري محکم نقش مهمي در زمان پيروزي انقلاب داشتند افزود: مساجد سنگر مسلمين در برابر فتنه‌هاي دشمنان است و بايد در برنامه‌‌ريزي فرهنگي به گونه‌ای عمل شود که بيشترين جذب به اين مکان‌هاي مقدس را جوانان و نوجوانان تشکيل دهند.

دبير امور مساجد شهرستان اردل با بيان اينکه امامان جماعت، هيأت امنا و خادمين مسجد تأثير زيادي در جذب نوجوانان و جوانان دارند، افزود: با برنامه‌ريزي مدون بايد فضا را براي جذب جوانان را مهيا کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۲۷

4 Feb 2020