۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۶۷۱۶
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

سلامت درون مجموعه‌اي نيروي انتظامي، ضامن امنيت اجتماعی است

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: فعاليت‌ها و اقدامات نيروي انتظامي در جامعه نياز به سلامت تمام‌عيار درون مجموعه اي دارد.
سلامت درون مجموعه‌اي نيروي انتظامي، ضامن امنيت اجتماعی است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، امروز صبح حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد با حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامي، رييس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در شهرکرد ديدار کرد.

وي در حاشيه اين ديدار در گفتگو با خبرنگار مشکات برين ضمن تقدير از تلاش وخدمت رساني نيروي انتظامي در سالم سازي جامعه اظهار کرد: نيروي انتظامي جزو آن مجموعه هاي موفقي است که تحرک و پويايي در آن نمود دارد و مدام و مستمر خودشان را رصد مي کنند.

حجت‌الاسلام‌ نکونام افزود: تحرک و پويايي را يک فاکتور مثبت براي هر مجموعه است و هر دستگاهي که تحرک و پويايي در آن مشاهده شود طبعا آن مجموعه را مي توان يک مجموعه موفق ناميد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري ادامه داد: نيروي انتظامي در ابعاد مختلف تأمين امنيت و ارتقاء توانمندي‌ها و ظرفيت‌ها نبايد به هيچ حدي قانع باشد بلکه بايد روز‌به روز بر تحرک و پويايي خود بيفزايد.

امام جمعه شهرکرد بيان کرد: تلاش نيروي انتظامي درسالم سازي درون مجموعه اي و بالا بردن کيفيت کارها و خدمات صورت مي گيرد که همين تحرک و پويايي موجب شده است که مردم با يک نگاه اميدوارانه به اين مجموعه نگاه کنند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه همه نگاه عموم جامعه در جهت مسائل امنيتي و ايجاد و استقرار امنيت در کشوراست، ادامه داد: پيش از آن که مردم از دستگاه هاي قضايي، اطلاعاتي و شوراي تأمين که به عنوان تصميم گيرنده گان نهايي در همه ي أمور هستند، انتظار داشته باشند از نيروي انتظامي انتظار مي رود زيرا نيروي انتظامي در صحنه و جلوي چشم همگان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين نکونام گفت: مردم هرگونه نارسايي در جامعه مشاهده مي‌کنند قبل از هر چيز به نيروي انتظامي سوءظن و يا حسن ظن پيدا مي‌کنند.
وي ادامه داد: بر همين اساس انتظار است که اين مجموعه مدام و مستمر بر تحرک، پويايي و مراقبت‌هاي درون مجموعه‌اي و بر توانمندي‌هاي خود بيفزايد و به ظرفيت‌ها و داشته‌هاي خود قانع نشود.

نماينده ولي‌فقيه در استان با تاکيد برسلامت تمام‌عيار درون مجموعه نيروي انتظامي افزود: فعاليت‌ها و اقدامات نيروي انتظامي در جامعه نياز به سلامت تمام‌عيار درون مجموعه اي دارد.

وي ادامه داد: ظهور و بروز اقدامات در بيرون از جامعه نياز به ايمان، اخلاق، تعهد، نظارت تمام‌عيار و سلامت به معناي واقعي کلمه در درون مجموعه دارد.

امام جمعه شهرکرد بيان کرد: در نيروي انتظامي مسئوليت و حجم کار بسيار گسترده است.

وي افزود: مبارزه با کالاي قاچاق تا مسئله مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکي و تأمين امنيت عمومي و هوشياري و تلاش گسترده براي مقابله با نقشه‌هاي مختلف دشمن بخشي از وظايف و کارهايي است که نيروي انتظامي بايد انجام بدهد و اين‌ها کارها بسيار سخت و دشوار است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به رسالت‌ها و وظايف مهم مجموعه عقيدتي و سياسي نيروي انتظامي گفت: بالا بردن ظرفيت‌هاي معرفتي، اخلاقي، بصيرتي، فکري، سياسي در همه عرصه ازجمله مسائل مهمي است که مسئولين عقيدتي و سياسي نيروي انتظامي بايد نسبت به آن نقش‌آفرين باشند.

لازم به ذکر است، در اين ديدار حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامي از اجراي طرح نهضت روشنگري و حفظ قرآن کريم توسط ده‌ها هزار نفر ازکارکنان و خانواده‌هاي نيرو هاي انتظامي خبر داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۴۰

12 Jan 2020