۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۶۴۵۹
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:

تبعيت از ولايت‌فقيه به همراه اختلاف و تفرقه درد امروز کشور است

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اطاعت و تبعيت از ولايت‌فقيه اما همراه با اختلاف و تفرقه درد بزرگ امروز کشوراست.
تبعيت از ولايت‌فقيه به همراه اختلاف و تفرقه درد امروز کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اظهار کرد: اين دو انتخابات پيش رو به ويژه انتخابات خبرگان رهبري با سرنوشت نظام گره خورده‌اند چرا که امروز دشمنان بيش از گذشته براي مجلس خبرگان خيز برداشته‌اند.

وي با تأکيد بر اينکه خبرگان آينده ما را بايد انسان‌هاي شجاع، محکم و به دور از تسامح و تساهل شکل بدهند افزود: عناوين و سوابق افراد هيچ کدام معيار و ملاک براي انتخاب نيست بلکه معيار و ملاک اصلي انتخاب آن است که انسان يقين پيدا کند که اين نامزد انتخابات، انسان مصمم و مقاوم در صيانت از ولايت‌فقيه و اهل موضع‌گيري صحيح است.

حجت‌الاسلام‌ نکونام افتادن جايگاه ولايت‌فقيه در دسته‌بندي‌ها و بازيگري‌هاي سياسي را آسيب و خطري بزرگ براي انقلاب و کشور بيان کرد و گفت: انقلاب را ولايت حفظ مي‌کند؛ يعني بايد ولايت‌فقيه را محکم محافظت و صيانت کنيم تا به کشور آسيب نرسد و بدانيم و آگاه باشيم که با افتادن ولايت‌فقيه در دسته‌بندي‌هاي سياسي کشور و انقلاب آسيب مي‌بيند.

نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري، اطاعت و تبعيت از ولايت‌فقيه اما همراه با اختلاف و تفرقه را درد بزرگ امروز کشور دانست و گفت: درست است که گروه‌گرايي‌ها و حزب‌گرايي‌ها موجب ايجاد رقابت و زمينه‌ساز حضور مردم در عرصه‌هاي مختلف مي‌شود اما آسيب‌ها و خطرات به مراتب بيشتري دارد که لازم است در اين جهت به مردم بصيرت و هوشياري داد.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان افزود: اين که عده‌اي بروند به دنبال اصول‌گرايي و اصلاح‌طلبي به نام و شعار و نه اصول‌گرايي و اصلاح‌طلبي به معناي واقعي و راستين کلمه، اين يک خطر جدي است و فتنه‌ها نيز از همين جا اوج مي‌گيريد؛ بنابراين مردم بايد مراقب باشند که درعرصه‌هاي حساس و سرنوشت ساز نبايد گوش به حرف اين جناح و آن جناح، اين حزب و آن حزب و اين دسته و آن دسته بدهند بلکه بايد سخن حجت خدا و ولي پروردگار و نائب امام عصر را تنها نصب العين خود قرار بدهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين نکونام ايستادگي و مقاومت توأم با انصاف و عدالت در برابر فتنه‌ها را يکي ديگر از تدابير اميرمؤمنان(ع) در مواجه با فتنه‌ها عنوان کرد و گفت: ما نيز بايد از اين سيره و روش امام علي (ع) درس بگيريم و لحظه‌اي در برابر فتنه‌گران کوتاه نيايم و در برابر آن‌ها جدي باشيم.

امام‌جمعه شهرکرد نتيجه کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران و زورگويان را تن دادان به خواسته‌هاي نامشروع آن‌ها دانست و تأکيد کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نيز بارها تأکيد فرمودند ما هر چه در برابر زورگويي‌هاي دشمنان و فتنه‌گران کوتاه بيايم آن‌ها بيشتر به ما نزديک خواهند شد و زياده‌خواهي و باج‌خواهي‌هاي خود را زيادتر خواهند کرد؛ زيرا زورگويي روش و رويکرد هميشه فتنه‌گران بوده است.

وي با تأکيد بر اينکه نبايد تفاوتي بين فتنه‌گران داخلي و خارجي قائل شد تصريح کرد: فتنه گر، فتنه گر است و درس از خارج مي‌گيرد و آن را در داخل عملياتي مي کند؛ طراحي در بيرون توسط اتاق فکر آن‌ها صورت مي‌گيرد اما اجراي آن توسط وابستگان به دشمنان در داخل عملياتي مي‌شود، بنابراين خيلي نبايد بين فتنه‌گران داخل و خارج تفاوت قائل شد چرا که همه آن‌ها يکي هستند.

نماينده ولي‌فقيه در استان گفت: آن کساني هم که به دنبال فتنه راه افتادن و نخواستند شاخص يعني ولايت حق و ولايت‌فقيه را بپذيرند چه در داخل باشند و چه در خارج قطعاً فتنه گر، زياده خواه و زورگو هستند و هيچ گاه دست از زياده خواهي خود برنخواهند داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين نکونام با تأکيد بر اين که بايد در برابر فتنه‌گران محکم ايستاد و به زياده‌خواهي‌هاي آن‌ها تن نداد بيان کرد: متأسفانه در اوج فتنه ۸۸ مسامحه‌گراني بودند که ديدن مواضع و خط امام (ره) کم رنگ شد و به امام توهين و جسارت شد اما در برابر اين همه بي‌اخلاقي و نازيبايي نه نتها سکوت کردن و کوتاه آمدند بلکه بعدها با آنان مسامحه نيز کردند که همه اين برخوردها نشان داد که فتنه و فتنه‌گران از کجا نشأت مي‌گيرند.

وي در پايان با اشاره به اين که امروز با يک عرصه عظيم از هجمه‌هاي دشمن مواجه هستيم خطاب به مسامحه‌گران گفت: مسامحه‌گران در اين عرصه حساس دو راه پيش‌رو دارند، يا اين که کوتاه بيايند و عقب نشيني کنند که نتيجه آن تحميل ذلت و حقارت است و يا اين که محکم و مقاوم در برابر دشمن ايستادگي کنند که نهايت اين ايستادگي کشته شدن در راه خدا است که اين هم عين غلبه و عزت خواهد بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۱:۰۲

27 Dec 2019