۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۶۳۴۴
جلالی، کارشناس مسائل سیاسی:

سکوت رسانه‌های اصلاح‎طلب در برابر غزه نشان از درک نادرست آن‌ها از فضای سیاسی جهان است

موضع‌گیری رسانه‌های اصلاح‌طلب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نشان از خوش‎باوری و درک نادرست این افراد از فضای سیاسی جهان و یا عدم درک درست آن‌ها از دشمنی استکبار جهانی به ویژه اسرائیل است.
سکوت رسانه‌های اصلاح‎طلب در برابر غزه نشان از درک نادرست آن‌ها از فضای سیاسی جهان است
یزدان جلالی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: روز قدس به ابتکار امام راحل برای اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و مقابله با اقدامات غیرانسانی استکبار جهانی و خلف ناصالح آن رژیم صهیونیستی نامگذاری شده است.

وی افزود: در حالی که اذهان عمومی جهان به ویژه مسلمانان، فلسطین را به دست فراموشی سپرده بودند امام خمینی(ره) مردم جهان به ویژه ملل مستضعف را متوجه
مردم بی‎دفاع این کشور کرد.

جلالی با بیان اینکه اسرائیل به شدت متزلزل و آسیب‎پذیر است، گفت: در حالی که شعار اولیه اسرائیل دست‎یابی به سرزمین‌های از نیل تا فرات بود اما امروز به وضوح می‌بینیم که این رژیم غاصب در سرزمین اشغالی گرفتار شده و به این هدف خود نرسیده است.

این کارشناس مسائل سیاسی، مقاومت جانانه مردم فلسطین را عامل مهمی در آسیب‎پذیری رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: حمایت‌های مردم منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه و مستضعف جهان نیز نقش مهمی در روند رو به زوال رژیم صهیونیستی داشته است.

جلالی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر نابودی اسرائیل،
اذعان کرد: با مقاومت مردم فلسطین و حمایت‌های بی‎دریغ مسلمانان جهان از این مردم مظلوم و بی‎دفاع بی‎شک به زودی شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

وی به عملکرد نادرست اعراب منطقه در حمایت از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: از اشکالات بزرگی که در منطقه وجود دارد، سرسپردگی دولت‌های عربی منطقه نسبت به استکبار است به نحوی که فریب شعارهای ظاهری اسرائیل را می‌خورند و اقدامی در دفاع از مردم فلسطین انجام نمی‎دهند.

جلالی در ادامه به سکوت خبری برخی از رسانه‌های داخلی کشور در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: متاسفانه یک جریان سیاسی از سال‌های گذشته در کشور شکل گرفته که با آرمان‌های نظام و امام راحل در تضاد است و خودنمایی این جریان در برهه‌های مختلف از جمله فتنه 88
به وضوح دیده شد.

وی خاطرنشان کرد: این جریان سیاسی در جریان فتنه 88 با سردادن شعار نه غزه، نه لبنان، خواستار حذف یکی از مهمترین شعارهای نظام شد و امروز هم همین جریان سیاسی به همراه رسانه‌هایی که در اختیار دارد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده است.

جلالی تصریح کرد: این موضع‌گیری نشان از خوش‎باوری و درک نادرست این افراد از فضای سیاسی جهان و یا عدم درک درست آن‌ها از دشمنی استکبار جهانی به ویژه اسرائیل است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امید می‎رود این افراد به دامن مردم بازگردند و در برابر شعائر اسلامی و به ویژه دفاع از مردم بی‎دفاع فلسطین موضع درستی بگیرند.

انتهای پیام/ خ ز/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

دوباره دنبال پستی؟دوره ی شما گذشته

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۵۹

27 Dec 2019