۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۲۱۳۷
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل :

بیانیه گام دوم امید به آینده را زنده می کند

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: محور اصلي اين بيانيه جوان‌ها هستند و اگر بيانيه گام دوم به درستي تبيين گردد اميد به آينده را براي نسل فعال در تداوم انقلاب اسلامي ترسيم و تدوين مي‌کند.
به گزارش  جهانبین نیوز، به مناسبت ماه مبارک رمضان همايش تبيين بيانيه گام دوم انقلاب با عمليات تبليغي رمضان 1440  با حضور با شکوه ائمه جماعت،مسئولين هيئت هاي مذهبي و مداحان به همت تبليغات اسلامي  و ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در نماز خانه ناحيه مقاومت بسيج اين شهرستان  برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اين همايش با بيان اينکه محور برنامه هاي ماه رمضان تبيين بيانيه گام دوم است، افزود: محور اصلي اين بيانيه جوان‌ها هستند و اگر بيانيه گام دوم به درستي تبيين گردد اميد به آينده را براي نسل فعال در تداوم انقلاب اسلامي ترسيم و تدوين مي‌کند.

بهرامي با تاکيد براين موضوع که سبک زندگي ما مبتني بر مجموعه اي از ارزش هاي ديني تعريف مي‌شود، از مبلغين ودرخواست کرد تا از ايام ماه رمضان در طرح مسائل مرتبط با بيانيه گام دوم انقلاب از جمله معنويت و اخلاق، سبک زندگي اسلامي، اميد به اينده استفاده کرده و به اهميت اين موضوع با تکيه بر مستندات قرآني و روايي تاکيد کنند.

وي با بيان اينکه نقش مبلغات ديني در بيانيه گام دوم بسيار حساس است، گفت: مبلغات ديني بايد در ماه مبارک رمضان نسبت به جذب جوانان در برنامه هاي فرهنگي تلاش کنند و به‌عنوان طلايه‌داران تبليغ وظيفه دارند در جهت تحقق منويات رهبر معظم انقلاب و آرمانهاي امام راحل قدم بردارند.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل به تبيين راه‌هاي رسيدن به اهداف بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: براي دستيابي به اهداف بيانيه، ابتدا بايد کار جهادي در جامعه ترويج يابد چرا که بدون داشتن روحيه انقلابي اهداف اصلي اين بيانيه ارزشمند، محقق نخواهد شد.

در اين همايش  از 17 خادم برگزاري اعتکاف رجبيه و پيرغلام اهل بيت(ع) و همچنين خبرنگاران شهرستان اردل تجليل شد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۵۸:۰۸

28 Mar 2024