۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۲۰۱۰
مسئول نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شهید مطهری شایسته‌ترین معلم در طول تاریخ است/ ترامپ مدافعان حقوق بشر را تروریست می‌داند

مسئول نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شهيد مطهري در دشمن‌شناسي زمان خود بي‌نظير بود و همين امر باعث مي‌شد که هيچ‌گاه به دشمن مجال فتنه‌آفريني ندهد.
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام حسيني صدر مسئول نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسيدن هفته عقيدتي سياسي در جمع پايوران سپاه ناحيه فارسان ضمن تبريک به همه معلمان گفت: شهيد مطهري بزرگ معلمي بود که درواقع از همان دوران کودکي مورد عنايت اهل‌بيت (ع) قرار داشت و شخصيتي بود که به لحاظ علمي هم مورد احترام حوزه و هم دانشگاه بود و به‌حق بايد نام معلم را با نام ايشان قرين دانست.
 
وي عنوان کرد: شهيد مطهري چند ويژگي بزرگ داشت که واقعاً بزرگ‌ترين درس براي امثال ماست، اول دشمن‌شناسي شهيد مطهري.

حسینی صدر تصريح کرد: آيت‌الله مطهري ضمن شناخت آن‌ها به حاج احمد آقا خميني متذکر شده بود و امام خميني (ره) نيز صريحاً حرف ايشان را تأييد کرد و گفت آيت‌الله مطهري درست مي‌فرمايند، من همه حرف‌ها و نوشته‌هاي ايشان را تأييد مي‌کنم.

مسئول نماينده ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بيان داشت: اين حرف کمي نيست که امام خميني (ره) صددرصد حرف‌ها و نوشته‌هاي يک نفر را تأييد کند، اينکه آيت‌الله مطهري به‌حق ابن زمان بود يعني شبهات زمان خود را به‌خوبي مي‌شناخت و به‌سرعت به دنبال پاسخ‌گويي به اين شبهات بود. زماني که ديد کومله‌ها و کمونيست‌ها دارند به دانشگاه نفوذ مي‌کنند سريعاً وارد ميدان دانشگاه شد و مقابله کرد. به حدي از همه مکاتب شناخت بالايي داشت که هيچ‌کس توان مقابله و مباحثه با ايشان را نداشت.
 
حسيني صدر به اقدام نسنجيده ترامپ در تروريستي اعلام کردن سپاه اشاره کرد و گفت: اين اقدام ترامپ يک اقدام نسنجيده بود که براي آن‌ها بسيار گران تمام خواهد شد. حتي بسياري از مسئولان آمريکايي نيز اين را اعتراف کردند.

وي افزود: افرادي نظير رئيس سازمان CIA آمريکا و حتي وزير دفاع این کشور به‌صراحت اعتراف کردند؛ و گفتند که اين اقدام مي‌تواند براي ما بسيار گران تمام شود و امنيت نيروهاي ما در تمام دنيا به مخاطره خواهد افتاد. ترامپ گفته بود که سپاه هم خودش اقدام تروريستي انجام داده و هم از تروريست‌ها حمايت مي‌کند اما کمي دقت کنيم مي‌بينيم که تروريست‌ها از نظر ترامپ امثال حشدالشعبي و حزب‌الله هستند يعني دقيقاً گروه‌هايي که از ميهن خود دفاع مي‌کنند.
 
در پايان برنامه هم از مربيان برتر عقيدتي و هاديان سياسي نمونه سال 97 به همراه چند نفر از معلمان برتر بسيجي در سال 97 با اهداي لوح تقدير و جوايزي تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۲۹:۱۸

25 Apr 2024