۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۱۹۲۶
گزارش جهانبین نیوز

فضاي ورزشگاه شهداي چليچه براي حريفان ساده نخواهد بود

بدون شک تيم فوتبال ساحلي شهداي چليچه با حمايت بي شائبه هوادارانش، آن چنان فضاي ورزشگاه شهداي چليچه را براي رقيب سنگين مي کند که نجات از آن خيلي ساده نخواهد بود.
به گزارش جهانبین نیوز، از سری مسابقات لیگ برتر باشگاه های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران یک دیدار به میزبانی تیم شهدای چلیچه در شهرستان فارسان برگزار شد که این دیدار با نتیجه 5 بر 3 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

تیم شهدای چلیچه با پیروزی برابر تیم شهید جهان نژادیان آبادان به دومین پیروزی خود در لیگ برتر امسال دست یافت و در جدول در رده پنجم قرار گرفت.

جهان نژادیان آبادان که مظلومانه و بدون پشت و پناه مالی در لیگ شرکت کرده و بیشترین هدفش حفظ سهمیه است، نمی توان و نباید توقع معجزه داشت و همین که چراغ فوتبال ساحلی را در آبادان با تحمل همه کمبودها و کاستی ها روشن نگه داشته اند، باید ممنون بود.

با این حال و با توجه به اینکه «بی مایه فطیر است»، اگر این روند ادامه پیدا کند، کار بازیکنان جهان نژادیان آبادان برای حفظ امتیاز لیگ برتر قطعا و حتما سخت تر خواهد شد، مگر آنکه فریادرسی پیدا شود و به فریاد به حق آنان جواب مثبت دهد.
 
بدون شک تیم شهدای چلیچه که علیرغم جوانی، از انگیزه بالایی برای به رخ کشیدن شخصیت تیمی خود در نبرد با حریفان برخوردار است با حمایت بی شائبه هوادارانش، آن چنان فضای ورزشگاه شهدای چلیچه را برای رقیب سنگین می کند که نجات از آن خیلی ساده نخواهد بود.

 
انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۰۰:۲۴

28 Mar 2024