۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۱۷۴۶
امام جمعه اردل/

جانبازان ايراني در حقيقت علمداران و پيشتازان دفاع از ولايت هستند

امام جمعه اردل گفت: جانبازان ايراني در حقيقت علمداران و پيشتازان دفاع از ولايت هستند و اگر روزي با ‏صدام و حزب بعث مي‌جنگيدند امروز هم بر سر آرمان‌هاي خود ايستاده‌اند و سهمي هم ‏نمي‌خواهند.
به گزارش جهانبین نیوز، در آستانه  فرارسيدن ميلاد باسعادت حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز امام جمعه شهر اردل و فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه  شهرستان  اردل با ولي محمد انصاري جانباز 15  درصد و پيشکسوت جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس ديدار کردند.

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در اين ديدار ضمن گراميداشت اعياد شعبانيه با تاکيد برجايگاه والاي جانبازان گفت: پيشرفت‌هاي امروز کشورمان در سايه دفاع و مجاهدت‌هاي شهدا و جانبازان حاصل شده و ملت ما با تمام وجود مرهون تلاش‌هاي اين ايثارگران است.

بهرامي ابراز کرد: جانبازان ايراني در حقيقت علمداران و پيشتازان دفاع از ولايت هستند و اگر روزي با ‏صدام و حزب بعث مي‌جنگيدند امروز هم بر سر آرمان‌هاي خود ايستاده‌اند و سهمي هم ‏نمي‌خواهند.

وي با تقدير از فداکاري‌هاي همسران و خانواده‌هاي جانبازان خاطرنشان کرد: ايثارگران عزيز ما در مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) تربيت شده‌اند و با ولايت مداري در مقابل استکبار ايستادگي کردند.
 
سيد محمود موسوي فرمانده سپاه نالحيه شهرستان اردل در اين ديدار نيز با اشاره به اينکه حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان توفيق مي خواهد که نصيب هر شخصي نمي شود، افزود: ما هرچه داريم از جانبازان و شهدا داريم و ما شرمنده هستيم که شما عزيزترين دارايي خود را تقديم نظام کرده ايد و اگر امروز در چهل سالگي انقلاب قرار داريم، به يمن جانفشاني شما عزيزان است.

موسوي با اشاره به اينکه ذليل شدن برخي کشورها را امروز مشاهده مي کنيم که در مقابل استکبار سر تسليم فرو آورده اند، اظهار داشت: به برکت ايثارگري شهداي دفاع مقدس، شهداي مدافع حرم و وطن کشور جمهوري اسلامي ايران روي پاي خود ايستاده است و با ديگر ان شاءالله با مساعدت و همکاري يکديگر از اين مرحله نيز عبور مي کنيم.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از  روح الله انصاري رئيس هيئت سيدالشهدا(ع) شهر اردل  که متولي برگزhري اين برنامه بود تقدير کرد. 

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۴۰:۳۴

29 Mar 2024