۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۰۸۴۷
گزارش تصویری

غبارروبی گلزار شهدا شهرستان فارسان در هفته بسیج

در سومین روز هفته مبارک بسیج قبور شهدای شهرستان فارسان با حضور مردم و مسئولین این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش جهانبین نیوز ، در سومین روز هفته مبارک بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی،پیشرفت،وحدت و خدمت و بنام روز اقتدار دفاعی و امنیتی گلزار مطهر شهیدان شهرستان فارسان غبارروبی، گلباران و عطرافشانی شد .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: شهدا نقش مؤثری در اعتلای ارزش‌های دینی و اعتقادی داشتند و ما درهرحال وظیفه‌داریم پاسدار خون شهدا باشیم و زنده نگه داشت یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با آن‌ها وظیفه همه است .
 
حمید یزدانی گفت: امروز بسیجیان با اخلاص و پیروی از ولایت‌فقیه ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج و این‌که بسیجی هستیم افتخار می‌کنیم .
 
وی بیان  داشت: بسیجیان که سربازان واقعی ولی‌فقیه هستند همواره در مسیر امام حسین (ع) گام برمی‌دارند و دغدغه آن‌ها حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با حضور در گلزار شهدا نشان می‌دهند که از خون شهدای گران‌قدر پاسداری کرده و از این راه لحظه‌ای غافل نمی‌شوند .

وی تصریح کرد: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش درراه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.
 
وی بابیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
 
شرکت‌کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی آرامگاه پاک شهیدان و قرائت قرآن و فاتحه، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی، با آرمان‌های والای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۴۲:۴۶

20 Apr 2024