کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در صبحگاه مشترک حافظان نظم و امنیت در فارسان مطرح شد

باوجود نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر دشمن جرات تعرض ندارد

19 مهر 1397 ساعت 9:54

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: تا زمانی که ما نیروی نظامی و انتظامی قدرتمند و مقتدر داشته باشیم دشمن هرگز جرات تعرض را به خود نخواهد داد.


به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، امام‌ جمعه، مسئولان ادارات و خانواده‌های شهدا در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان فارسان برگزار شد. 

در این برنامه سرهنگ احمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین و حاضرین در برنامه اظهار داشت: امنیتی که امروزه در شهرستان برقرار است امنیتی مثال‌زدنی است و با تلاش مأموران نیروی انتظامی و هم‌رزمان ما در سپاه و بسیج و همچنین تلاش مسئولان دولتی و مهم‌تر از همه تلاش و همکاری مردم ایجادشده است.

وی اظهار داشت: ما مأموران نیروی انتظامی به این خدمت صادقانه خود به ملت ایران و این مردم فهیم و صبور افتخار می‌کنیم و خدمت صادقانه به مردم وظیفه ماست.

باوجود نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر دشمن جرات تعرض ندارد

در ادامه حجت‌الاسلام ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی برای کشور امنیت‌آفرین و مایه اقتدار کشور هستند.

وی بیان داشت: تا زمانی که ما نیروی نظامی و انتظامی قدرتمند و مقتدر داشته باشیم دشمن هرگز جرات تعرض را به خود نخواهد داد.

امام جمعه فارسان تصریح کرد: امروزه کشور ما و مردم ما گرفتار یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی شده‌ایم و اگر بتوانیم در مسیر ولایت و پیرو ولایت بمانیم و در این راه استواری کنیم بنا بر وعده الهی یاری حق نصیبمان خواهد شد و در این راه پیروز خواهیم بود. 

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 40552

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/40552/1/باوجود-نیروهای-نظامی-انتظامی-مقتدر-دشمن-جرات-تعرض-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir