کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

غبارروبی گلزار شهدا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان فارسان

3 مهر 1397 ساعت 11:07

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا با حضور سرهنگ مهران مرادي جانشين سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع)، فرماندار، مسئولين، نيروهاي نظامي و انتظامي، به‌ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگر برگزار شد.
 
سيد محمدرضا علوي مسئول نماينده ولي‌فقيه در سپاه ناحيه فارسان، با بيان اينکه مردم شريف ايران با هر مذهب، قشر و سليقه‌اي در جنگ تحميلي شرکت کردند و نگذاشتند که يک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بيفتد تصريح کرد: حضور تمام اقشار ايراني در دفاع مقدس براي مردم ايران يک عزت و افتخاري بزرگ است.

وي بيان داشت: شهدا ايثار و از خود گذشتن را با نثار جان خويش درراه حق و حقيقت تفسير کردند و امروز وظيفه ما زنده نگاه‌داشتن اين ارزش‌هاست.
 
علوی بابيان اينکه بايد از دستاوردهاي انقلاب و شهدا پاسداري کنيم و در راستاي رشد معنوي از آن بهره ببريم، افزود: اين امانتي است که بايد آن را به نسل‌هاي آينده انتقال دهيم.
 
شرکت‌کنندگان با غبارروبي و عطرافشاني آرامگاه پاک شهيدان و قرائت قرآن و فاتحه، ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره شهيدان انقلاب و جنگ تحميلي، با آرمان ها‌ي والاي امام راحل (ره) تجديد ميثاق کردند.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 40409

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/40409/1/غبارروبی-گلزار-شهدا-به-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir