۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۰۴۰۵
امام‌جمعه شهر فارسان:

اگر استوار باشيم و ثابت‌قدم بمانيم پيروز خواهيم بود

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: بايد بصيرت لازم را در جوانان ايجاد کنيم و وحدت و اميد خود را در اين شرايط حفظ کنيم و بدانيم که اگر استوار باشيم و ثابت‌قدم بمانيم بنا به وعده الهي پيروز خواهيم بود.
به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان و جمعي از پايوران با حضور در دفتر امام‌ جمعه اين شهرستان با حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محسن ملک پور ديدار کردند.

حجت‌الاسلام‌ ملک پور در این دیدار ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنين تسليت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) بيان داشت: حماسه دفاع مقدس امروزه به منشأ غرور ملي پايان‌ناپذيري براي مردم سلحشور ايران تبديل‌ شده است که ايرانيان سرافراز بايد به آن ببالند و اين حماسه ملي باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب براي به‌ زانو درآوردن ملت بزرگ ايران به فرصتي براي اثبات توانمندي‌هاي اسلام و انقلاب و کشور تبديل شود. رشادت‌هاي جوانان برومند، انقلاب و نظام را بيمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمي و در پرتو حاکميت اسلام و وحدت نيروها مي‌توان هر دشمن خيره‌سري را ناکام ساخت.
 
وي گفت: يکي از رموز پيروزي ملت ايران در دوران دفاع مقدس وحدت و همدلي بود که بين آحاد مردم جامعه وجود داشت و امروزه هم همين وحدت و همدلي مي‌توان راهگشا و کارساز باشد. البته بايد به اين نکته نيز توجه داشت که در همه کشورها قهرماناني که در ماندگار شدن و پيروزي انقلاب نقش داشتند ارج نهاده مي‌شوند بنابراين در ايران هم بايد ايثار رزمندگان را ارج نهيم و ياد و خاطره آن‌ها را براي هميشه زنده نگه‌داريم.

ملک پور  در ادامه افزود: حضرت اباعبدالله الحسين (ع) الگوي تمام‌عيار جوانان ما در جنگ بود و بسيجيان و رزمندگان با الگو گيري و پيروي از اين امام همام توانستند همه معادلات غرب و شرق را به هم بريزند و همه ابرقدرت‌ها را زمين‌گير کنند. امروزه نيز ما بايد تلاش کنيم تا همين فرهنگ عاشورايي و حسيني را در جامعه حاکم کنيم.

وی در پايان خاطرنشان کرد: امروز که دشمن جنگ اقتصادي تمام‌عياري را عليه ملت شروع کرده و با تمام توان وارد عرصه شده و ملت را مورد فشار اقتصادي قرار داده و ناجوان‌مردانه‌ترين تحريم‌ها را به اين ملت تحميل کرده است. بايد بصيرت لازم را در جوانان ايجاد کنيم و وحدت و اميد خود را در اين شرايط حفظ کنيم و بدانيم که اگر استوار باشيم و ثابت‌قدم بمانيم بنا به وعده الهي پيروز خواهيم بود.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۵۰:۱۹

29 Mar 2024