۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۰۱۹۹
معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري

مسئولين بايد در اين جنگ اقتصادي شبانه‌روزي تلاش کنند

معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: دشمن جنگ اقتصادي عظيمي را در کشور به راه انداخته و مي‌خواهد با ايجاد فاصله بين مردم و مسئولين به اهداف شومي که تاکنون به آن‌ها نرسيده برسد لذا وظيفه همه مسئولين اين است که شبانه‌روزي تلاش کنند.
به گزارش جهانبین نیوز ، جعفر مردانی  معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان از افتتاح و کلنگ زني  32 طرح به مناسبت هفته دولت در شهرستان فارسان خبر داد که اعتبار اين پروژه‌ها 40 ميليارد تومان مي‌باشد.

وی گفت: ابتدا تقارن اعياد بزرگ غدير و قربان و همچنين ياد و خاطره شهدا دولت خصوصاً شهيدان رجايي و باهنر را گرامي مي‌داريم.

وي با اشاره به رخدادهاي هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهانه‌اي است تا دولتمردان خدمت مردم رسيده و آن‌ها را از فعاليت‌هاي انجام‌شده در بخش‌هاي مختلف بدون منت آگاه کنند.

مرداني با اشاره به نزديکي 40 سالگي انقلاب اسلامي در ادامه افزود: با نگاهي به قبل از انقلاب و بعد از انقلاب مي‌توان تفاوت‌هاي فراوان را به‌خوبي درک کرد، اين استان قبل از انقلاب تنها 3 شهرستان داشت اما اکنون 9 شهرستان،25 بخش،42 شهر و 50 روستا و اگر زيرساخت‌ها را هم بخواهيم ببينيم اصلاً قابل‌مقايسه نيستند.

وي تصريح کرد: دشمن جنگ اقتصادي عظيمي را در کشور به راه انداخته و مي‌خواهد با ايجاد فاصله بين مردم و مسئولين به اهداف شومي که تاکنون به آن‌ها نرسيده برسد لذا وظيفه همه مسئولين اين است که شبانه‌روزي تلاش کنند و در خدمت مرد عزيز باشند و دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند که اگر پاسخگو نباشند يعني خيانت به مردم شريف است.

وي خاطرنشان کرد: خدا قوت به مجموعه مديران که تلاش مستمر داشتند تا ما بتوانيم شاهد بهره‌برداري 32 طرح بااعتباري بالغ‌بر 40 ميليارد تومان در اين شهرستان باشيم کلنگ زني 9 طرح بااعتبار بيش از 8 ميليارد تومان را خواهيم داشت که جاي بسي خرسندي است.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۴:۴۸:۲۰

29 Mar 2024