۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۸۸۲۴
معاون پرورشي آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد

برگزاري جشن تکليف متمرکز 150 دانش آموزان شهرستان کوهرنگ + تصاوير

معاون پرورشي آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از برگزاري جشن تکليف متمرکز دانش آموزان شهرستان خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، معاون پرورشي آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از برگزاري جشن تکليف متمرکز 150 دانش آموزان شهرستان خبر داد.

فيروز طاهري ضمن تشکر از همه مسئولين  کمک‌دهنده در جهت هرچه بهتر برگزاري اين چنين مراسماتي افزود: حجاب و عفاف، روزه، نماز ازجمله عباداتي است که بايد مورد توجه باشد و دانش آموزان در جشن تکليف با نقش نماز، دعا و قرآن در يک فضاي معنوي آشنا شوند و ياد خدا را در دل‌ها زنده نگه دارند و رشد دهند.

وي افزود: اعتقاد داريم که خانواده ها بايد در کنار فرزندان باشند و تلاش داريم تا با ايجاد فضايي مناسب براي دانش آموزان و با وارد کردن خانواده، هزينه هاي تحصيل دانش آموزان کاهش يابد.

همچنين  حجت السلام حسين پور امام جمعه شهرستان کوهرنگ با بيان اينکه دانش آموزان از امروز وارد مرحله جديدي از زندگي شده اند و بايد ايمان خود را قوي کنند، اظهار کرد: دانش آموزان بايد با تکليف، بلوغ عقل، فکر و ذهن و انديشه را افزايش داده و همه ما براي پرورش فرزندان ديني تلاش کنيم.

يادآور مي شود اين برنامه با حمايت هاي ويژه قرارگاه خاتم الانبياء برگزار شد و طي آن بسته هاي فرهنگي شامل چادر نماز، مهر و تسبيح و... اهدا شد.

عکس‌ها از همت بدری فرد

انتهای پیام1026ج /610ک
  • جشن تکلیف دانش آموزان کوهرنگ

    جشن تکلیف دانش آموزان کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۲۵:۱۷

29 Mar 2024