۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۸۵۶۶
گزارش تصویری اولین نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان سامان

نمايش 120 اثر در نمايشگاه خوشنويسي در شهرستان سامان

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري گفت: 120 اثر در اولين نمايشگاه خوشنويسي شهرستان سامان به نمايش گذاشته شده است.
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران در گفتگو با خبرنگار سامان ما از افتتاح اولين نمايشگاه خوشنويسي در شهرستان سامان خبر داد و اظهار داشت: با توجه بر اينکه نمايشگاه خوشنويسي براي اولين بار در شهرستان سامان برگزار شده است آثار به نمايش گذاشته شده از کيفيت خيلي خوبي بر خوردار هستند.

کارگران با بيان اينکه در اين نمايشگاه ۱۲۰ اثر از 10  هنرمند در سبک هاي نستعليق ، شکسته نستعليق و ... به نمايش گذاشته شده است ، بيان داشت: اين نمايشگاه به مدت يک هفته صبح ها از ساعت ۹تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر ها از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۶ عصر براي بازديد علاقمندان داير است .

وي با اشاره بر اينکه انجمن خوشنويسي در اين شهرستان در سال ۶۸ تاسيس شده است و در دوره هاي متعدد بيش از ۵ هزار نفر هنرمند خوشنويس در اين انجمن پرورش يافته است، بيان داشت: هنرمندان شهرستان سامان در حوزه خوشنويسي و خطاطي نه تنها در استان بلکه در کشور حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

مدير کل اداره کل فرهنگ و ارشاد چهار محال و بختياري گفت: بايد مسئولين استاني و شهرستاني در راستاي سياست هاي فرهنگي در شهرستان سامان که يک شهرستان فرهنگي از هنرمندان حمايت کنند و همه بايد در جهت تبليغ حضور هنرمندان در عرصه هاي فرهنگي پيش قدم باشند .

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۸:۴۹

23 Oct 2022