۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۸۳۷۸
رئيس بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان:

دهه مبارک فجر، دهه پيروزي و دهه رسيدن به اوج بلندي و قدرت است

رئيس بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان گفت: دهه مبارک فجر، دهه پيروزي، دهه رسيدن به اوج بلندي و قدرت و دهه نجات از ظلمت است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، به مناسبت ايام‌الله دهه فجر حجت‌الاسلام‌ ملک پور امام‌جمعه و طاهري فرماندار و مسئولين ادارات شهرستان فارسان از بيماران بستري در بخش‌هاي فوريت، دياليز و اطفال بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان با اهداء گل و شيريني عيادت و دلجويي کردند و از خداوند منان سلامتي و شفاي عاجل براي همه بيماران خواستار شدند.


اين حضور فرصتي براي کادر پزشکي نيز بود تا مشکلات خود ازجمله کمبود نيرو در برخي از بخش‌هاي بيمارستان را با مسئولين شهرستان مطرح و خواهان پيگيري مشکلات شوند.

دکتر هادي تقوي نژاد،رئيس بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان گفت:دهه مبارک فجر،دهه پيروزي ،دهه رسيدن به اوج بلندي و قدرت، دهه نجات از ظلمت بر عاشقان ولايت و ولايتمدار را تبريک مي‌گويم.



وي تصريح کرد:  ايام‌الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به رهبر معظم انقلاب و ملت هميشه درصحنه ايران اسلامي، ياد و خاطره بنيان‌گذار انقلاب اسلامي امام خميني(ره) و همه فجر آفرينان را گرامي داشته و از همکاران و دوستان خود دعوت مي‌نمايم تا بار ديگر با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه‌هاي جشن انقلاب به‌ويژه در راهپيمايي ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان‌ها، اقتدار و عزت ايران اسلامي را در مقابل جهانيان به تصوير بکشند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۴۲:۲۶

29 Mar 2024