۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۸۱۷۳
به مناسبت ولادت حضرت زينب (س)

ديدار مسئولين با پرستاران بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان +تصاوير

به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، جمعي از مسئولين شهرستان فارسان با بيماران و پرستاران بيمارستان سيدالشهدا اين شهرستان ديدار کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، جمعي از مسئولين شهرستان فارسان با بيماران و پرستاران بيمارستان سيدالشهدا اين شهرستان ديدار کردند.

در اين ديدار که حجت الاسلام يوسفي رئيس شوراي هماهنگي تبلیغات اسلامی، فرماندار و معاون فرماندار فارسان، سرهنگ پاسدار مسلم آذريان جانشين سپاه فارسان، سرگرد پاسدار فرشيد اميريان فرمانده حوزه ادارات بسيج شهرستان رئيس بيمارستان، شهردار شهر فارسان و جمعي از مسئولين ادارات حضور داشتند، با تقديم شاخه گل از زحمات شبانه روزي پرسنل پرستاري و کادر درماني اين بيمارستان تقدير کردند.



رئيس بيمارستان  شهرستان فارسان گفت:  پنجم جمادي الاول خجسته ميلاد عقيله بني هاشم حضرت زينب کبري (س) اسوه مهرباني، صبر و تقوا که به شايستگي به عنوان روز پرستار نامگذاري شده است فرصت مناسبي براي قدرداني و ارج نهادن به مقام والاي پرستاران و زحمات شبانه روزي آنان در تسکين آلام بيماران است.
 
هادي تقوي نژاد افزود: نام گذاري اين روز فرخنده به عنوان روز پرستار، اداي احترام به فرشتگاني زميني است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترين افتخار خود مي‌دانند و بواسطه اين افتخار به دنبال کسب رضاي الهي هستند.

 
وي تصريح کرد: همراهي جامعه پرستاري در عرصه هاي مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس، شاهدي محکم بر تعهد و تاسي اين گروه فرهيخته به بزرگ بانوي صبر و استقامت و درايت حضرت زينب کبري (س) مي باشد.
 
وی بيان داشت: جامعه پرستاري بحق يکي از حلقه هاي مهم و موثر در زنجيره سلامت کشور هستند.پيشبرد سياست هاي کلان سلامت و اجراي طرح تحول نظام سلامت مسلما بدون همکاري و همدلي اين قشر زحمتکش ميسر نمي شد.
 
تقوي نژاد در پايان گفت: اينجانب فرصت را غنيمت شمرده، ضمن تبريک اين مناسبت خجسته به همکاران پرستار از درگاه ايزد سبحان سلامت و توفيق روزافزون آنان را در جلب رضاي خالق يکتا خواستارم.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۱۹:۳۲

20 Apr 2024