۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۳۷۳۴۰

اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان سامان بر گزار شد + تصاوير

اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان سامان به مناسبت سالروز تاسيس بسيج مستضعيفين در شهرستان سامان با حضور قشرهاي مختلف برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما؛ اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان سامان با حضور گسترده قشرهاي مختلف شهرستان سامان پير و جوان، خرد و کلان، زن و مرد در مسجد جامع شهر سامان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي امام جمعه شهر سامان در اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان سامان با بيان اينکه در قرآن آياتي در مورد بسيج آمده است، اظهار داشت: هر فردي در جامعه در هر لباس و شغلي بسيجي تلقي مي شود.

عقيلي با بيان اينکه حرکت افراد بسيجي به نوعي است که به فکر مردم و هم نوعان خود هستند و از خود گذشتگي براي رفع مشلات مردم آحاد جامعه دارند، بيان داشت: هدف افراد بسيجي ياري دين خدا است.

وي با بيان اينکه از ويژيگي هاي بسيجيان در جامعه اين است که افراد بسيجي از سرزنش ديگران هيچ گونه ترس و واهمه اي ندارند و نظرشان تنها به الله است، بيان داشت: بسيجي نه به معناي اينکه فقط قشر خاصي را شامل شود، نه، خداوند به همه ما محبت دارد و يک شخص بسيجي نبايد فکر کند که مگر مي شود خداوند به من نظر لطف داشته باشد؟ خداوند همه بندگان خود را دوست دارد و شما بسيجيان را به اولويت.

حجت الاسلام عقيلي در ادامه به آیات قرآن کريم اشاره کرد و افزود: خداوند مي فرمايد، اگر امتي از دستورات خداوند پيروي نکند خداوند گروه ديگري از مسلمانان را جايگزين آن ها مي کند و امروز به قدرت لايزال الهي انقلاب اسلامي ايران چنين قدرتي را در منطقه به وجود آورده است.

وي به حوادث منطقه و شکست داعش اشاره کرد و افزود: اگر آمريکا چنين مطلبي را باور داشت هيچ گاه نمي گفت که ما داعش را به وجود آورديم و ما آن را تجهيز مي کنيم.

امام جمعه سامان اذعان داشت: آمريکا به خيال خام خود فکر مي کند که جهان مثل يک دهکده است و او هم سکان دار دهکده جهاني، حال اينکه الان نقاب آمريکا براي همه شناخته شده است و اون شخصي که در قديم شايد آرزو داشت از آمريکا پيروي کند با ديدن جنايت هاي آمريکا فکر او عوض مي شود.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي به نقشه ي داعش در منطقه اشاره کرد و بيان داشت: داعش مي خواست در منطقه حکومت کند که با قدرت و تفکر بسيجي و بسيجيان ايران و جنبش مقاومت با شکست روبرو شد، جواناني که حاضرند براي سلامت دين در هر جاي دنيا جان خود را حتي فدا کنند، جواناني که مهم براي آن ها فقط خداست.

امام جمعه سامان به نقش بسيج در پيروزي بر داعش اشاره کرد و بيان داشت: بسيجي و روحيه بسيجي بود که توانست داعش را نابود سازد.

عقيلي تصريح کرد: در هر مکان و زماني که اسلام به خطر بيفتد بسيجيان اين سرزمين در راستاي حفظ اسلام وارد ميدان مي شوند چراکه هدف اين افراد زنده نگه داشتن دين اسلام در سرتاسر جهان است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۵۸:۰۵

18 Apr 2024