۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۳۶۷۷۸

همايش سه ساله هاي حسيني(ع) در کوهرنگ برگزار شد + تصاوير

همايش سه ساله هاي حسيني (ع) با هدف فرهنگ سازي و اشاعه‎ فرهنگ عفاف و حجاب و الگوبرداري از حضرت رقيه (س) به ويژه براي پايبندي دختران خردسال به حجاب در چلگرد برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام روح الله سليماني از روحانيون کوهرنگ در اين همايش که عده بسياري از کودکان خردسال کوهرنگ به همراه مادران خود حضور يافته بودند به شخصيت والاي حضرت رقيه (س) اشاره کرد و افزود: شناخت شخصيت و زندگينامه حضرت رقيه (س) درس تکريم بزرگترها، حرف گوش کني از پدر و مادر را به کودکان مي آموزد.

حجت الاسلام سليماني تصريح کرد: امروز بر ما که ادعاي تشيع و رهروي از اهل بيت (ع) را داريم، واجب است تا راه و منش امام حسين (ع) را ادامه دهيم و با مطالعه تاريخ و زندگي نامه اهل بيت (ع) رفتار و منش آنان را در گوش، زبان و چشم خود جاري کنيم.

وي اظهار کرد: در زندگي خود هميشه گوش به فرمان ولي امر خود باشيم و با زبان خود دروغ و تهمت ناروا به اطرفيان خود نزنيم.

سليماني در ادامه با بيان اينکه کودکان ايران اسلامي نوگل هاي حسيني هستند که به امانت از سوي خداوند به والدين سپرده شده اند، تصريح کرد: والدين بايد در تعليم و تربيت کودکان منطبق با تعاليم و ارزش هاي اسلامي کوشا باشند.

حجت الاسلام سليماني در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مسئولان فرهنگي کشور در حوزه تعليم و تربيت، تاکيد کرد: ملت بزرگ ايران همواره در تمامي فراز و نشيب ها تاريخ انقلاب پيوسته حامي و مدافع انقلاب بوده است، ازاين رو بايد مسئولان فرهنگي کشور در جهت تعليم و تربيت فرزندان اين ملت بزرگ تمام سعي و تلاش خود را به کار گيرند.

اين همايش که براي پنجمين سال پياپي برگزار شد؛ با هدف فرهنگ سازي و اشاعه‎ فرهنگ عفاف و حجاب و الگوبرداري از حضرت رقيه (س) به ويژه براي پايبندي دختران خردسال به حجاب برگزار شد.

آشنايي هرچه بيشتر کودکان با حادثه کربلا و تجليل از مقام شامخ حضرت رقيه (س) و يادآوري رنج ها و دردهاي آن حضرت از ديگر اهداف برگزاري اين همايش بود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
  • همایش سه ساله های حسینی در کوهرنگ

    همایش سه ساله های حسینی در کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۴۹:۰۰

18 Apr 2024