۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۵۷۹۲
پيگيري هاي سامان ما جواب داد

کانال آب عبوري از روستاي سوادجان ساماندهي شد+ تصاوير

بخشدار زاينده رود از اجراي طرح ساماندهي کانال آب عبوري از روستاي سوادجان خبر داد و گفت: پروژه تا يک ماه آينده به اتمام می‌رسد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، چندي پيش مشکل وضعيت نامناسب جوي آب روستاي سوادجان توسط سايت سامان ما با عنوان گزارش " وقتي آب مايه حيات نيست!/ مردم سوادجان شاکي از وضعيت نامناسب بهداشتي کانال آب/ مسئولين فکر چاره نيستند"( http://www.samanema.ir/news/۲۰۰۱۳۶) منتشر شد که بعد از انتشار اين خبر در اواخر فروردين ماه سال جاري اين پروژه توسط اداره بنياد مسکن انقلاب اسلامي در روستاي سوادجان در حال اجرا است.

جوي آب مورد نظر از وسط روستا مي گذرد و در آن زمان وضعيت نامناسبي داشت، موجب ناراحتي اهالي و گردشگران شده بود که این مشکل با پیگیری‌های خبرنگار سامان ما در اواخر فروردین‌ماه، توسط بنیاد مسکن انقلاب درحال رفع شدن است.

عيسي ملکي بخشدار زاينده رود در گفت‌وگو باخبرنگار سامان ما با بيان اينکه پروژه ساماندهي کانال آب عبوري روستاي سوادجان در حال انجام است، اظهار داشت: براي اين پروژه اعتباري بالغ بر ۳۶۵ ميليون تومان در نظر گرفته شده است.

ملکي با اشاره به اينکه مجري اجراي اين طرح بنياد مسکن انقلاب اسلامي است، بيان داشت: طول پروژه دو کيلومتر از ابتدا تا خروجي روستاي سوادجان است.

وي با بيان اينکه فاز اول اين پروژه در چند روز آينده به بهره برداري خواهد رسيد، اذعان داشت: پروژه تا يک ماه آبنده در اين روستا به اتمام می‌رسد.

ملکي با بيان اينکه اجراي اين پروژه رضايت مردم را در پي داشته است، بيان داشت: ساماندهي جوي آب روستاي سوادجان يکي از مطالبات مردمي و جزء پروژه‌هایي بود که بايد در بخش زاينده رود انجام مي گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۵۶:۴۲

29 Mar 2024