۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۳۵۰۴

تشييع چهار شهيد گمنام بر دوش عزاداران فاطمي در بروجن/شميم شهادت در بام ايران پيچيد

همزمان با ايام شهادت حضرت زهرا (س) شهرستان بروجن مزين به قدوم چهار شهيد گمنام شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، آيين استقبال از چهار شهيد گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم ولايتمدار شهرستان بروجن با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

مردم شهرستان بروجن پس از قرائت زيارت عاشورا در گلزار شهداي اين شهر چهار پرستوي مهاجر را تا حسينيه ثارالله سپاه بروجن تشييع و با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق کردند.

مردم ولايتمدار بروجن امروز بار ديگر با تشييع شهداي گمنام حماسه‌اي با شکوه آفريدند تا بگويند همچنان پس از گذشت بيش از ۳۷ سال با اعتقادي راسخ، پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند.

مردم عزادار بروجن در اين مراسم يکپارچه شعارهايي با مضامين "هيهات من الذله"،‌"مي جنگيم مي ميريم سازش نمي پذيريم" و ...سر مي دادند.

ايستگاه صلواتي براي پذيرايي از مردم عزادار شهرستان بروجن، حضور بانوان عزادار فاطمي و دود اسپندي که فضا را معطر مي ساخت جلوه خاصي به اين مراسم بخشيده بود.

بانوان عزادار بروجني در حالي که پيکر يکي از شهداي گمنام را به دوش گرفته بودند براي مظلوميت حضرت زهرا (س) و شهدا عزاداري مي کردند.

پيکر مطهر دو شهيد گمنام پس از طي مسافتي از ميدان شهيد ناغاني بروجن براي تشييع به شهرهاي گندمان، دهنو و سفيد دشت منتقل شد تا شميم شهادت در تمام نقاط شهرستان پراکنده شود.

پيکر مطهر دو شهيد ديگر هم تا حسينيه ثارالله سپاه بروجن تشييع شد تا مردم اين شهر هم امشب با لاله هاي گمنام وداع کنند.

پس از برگزاري مراسم وداع پيکرهاي مطهر دو شهيد گمنام از بروجن به شهرهاي گندمان و فرادنبه منتقل مي شوند تا فردا صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خاکسپاري شوند.

گفتني است مراسم وداع با شهدا امشب در گلزار شهداي شهر فرادنبه و گندمان برگزار مي شود.

 پيکر ۲ شهيد گمنام فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) پس از تشييع در تپه نور شهر فرادنبه و دو شهيد ديگر در شهر گندمان به خاک سپرده مي شوند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۳۳:۱۸

29 Mar 2024