۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۹۱۹۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت:

برگزاري تجمع مردمي مدافعان حريم خانواده در شهر فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان از برگزاري تجمع مردمي مدافعان حريم خانواده (عفاف و حجاب) در شهر فارسان خبر داد و گفت: اين تجمع روز دوشنبه 21 تيرماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه تعامل و هماهنگي جهت اجراي برنامه تجمع مردمي مدافعان حريم خانواده با حضور مسئولين و نمايندگان ادارات در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.

در اين جلسه موسي انصاري  فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان افزود: منظور از اجراي اين برنامه را ترويج سبک زندگي عفيفانه در سطح جامعه ،مقابله با هجمه هاي پيش بيني شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان دانستند و از کليه دستگاهها و نهادها خواستند تا در اجراي اين برنامه تعامل لازم را داشته باشند.

وي ادامه داد: هماهنگي‌‌هاي لازم با دستگاه‌هاي مختلف براي برگزاري هرچه باشکوه‌تر اين هفته صورت گرفته است تا بر اساس عناوين روزهاي هفته عفاف و حجاب که از تاريخ 19 تيرماه آغاز و تا 25 تير ادامه خواهد داشت برنامه‌هاي خوبي در سراسرشهرستان انجام شود.

وي گفت: يکي از برنامه‌هايي که قرار است با مشارکت گسترده تمام دستگاه ها، نهاد هاي شهرستان و مردم روز دوشنبه برگزار شود تجمع مردمي مدافعان حريم خانواده است که در اين برنامه عفت مداري در تحکيم خانواده بر حجاب و ارزش نهادن به اين فريضه الهي و مخالفت و محکوم نمودن ترويج بي حجابي و بي عفتي در جامعه مورد تأکيد است.

اين تجمع مردمي روز دوشنبه 21 تيرماه راس ساعت 10 صبح در ميدان امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۵۲:۰۶

28 Mar 2024