۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۲۸۶۱۵
گزارش تصويري:

تقدیر شهردار و اعضای شورای شهر اردل از سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رياست بيمارستان امام رضا (ع)

شهردار اردل همراه با اعضاي شوراي اسلامي شهر اردل با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رياست بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل ديدار کردند و با اهدا لوح سپاس از زحمات و عملکرد موفقيت اميزشان در راستاي ارائه خدمات بهينه درماني و ارتقاء سطح سلامت شهروندان تقدير کردند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با ابراز خرسندي از اين ديدار و گزارش فعاليت‌هاي اين مجموعه گفت: پيگيري‌هاي لازم به منظور تجهيز بيشتر اين شبکه در دستور کار مديريت شبکه قرار دارد و ان‌شاالله در خدمات‌رساني هرچه بهتر به شهروندان نهايت تلاش خود و پرسنل را به کار خواهيم گرفت.

در اين ديدار اعضاي شوراي شهر اردل نظرات و پيشنهادات خود را ارائه داده و از زحمات مديريت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدير و تشکر نمودند.

در پايان شهرداري و شوراي اسلامي شهر اردل و شوراي اسلامي شهرستان با اهداء لوح تقدير از زحمات مهندس اسماعيل اميدي به پاس تلاش‌هاي شبانه‌روزي در جهت سلامت جامعه تقدير نمودند.

بعد از اين ديدار صميمي شهردار اردل همراه با اعضاي شوراي اسلامي شهر با دکتر شفيعي رياست بيمارستان امام رضا (ع) ديدار کردند و از تلاش‌هاي وي و مجموعه اين بيمارستان در راستاي ارائه خدمات بهينه درماني و ارتقاء سطح سلامت شهروندان تقدير بعمل آمد.

انتهاي پيام1026ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۰۳:۱۵

29 Mar 2024