۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۲۸۴۶

جشن نيمه شعبان و همايش تجليل از جانبازان و رزمندگان در اردل برگزار شد+تصاوير

مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج)و همايش تجليل از جانبازان و رزمندگان باحضور امام جمعه ،خانواده معظم شهداء، فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و مسئولين شهرستان و همچنين حضور نورآفرين جمعي از جانبازان در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيد حسين حسيني رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل در اين مراسم ضمن خيرمقدم به ميهمانان، فرازي از فرمايشات مقام معظم رهبري و حضرت امام خميني (ره) را در خصوص جانبازان و رزمندگان بازخواني نمود و گفت: جانبازان ذخيره هاي باارزش نظام و نمونه هاي بزرگ شجاعت و فداکاري و يادگاران دوران حماسه اند.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام مهديه رئيس حوزه علميه شهرستان بروجن، دقايقي رشادتها و فداکاريهاي اين شهيدان زنده را بيان نمود و گفت : احترام و ارزش نهادن به جانبازيهاي اين افراد بايد هميشه مورد توجه مردم قرار گيرد ، چون اين جانبازان اسطوره هاي رشادت و فداکاري اين نظام هستند.

در اين مراسم به رسم سپاس از رشادتهاي جانبازان و رزمندگان لوح تقدير و هدايايي به جانبازان و رزمندگان شهرستان اردل اهدا گرديد و در پايان براتي از مداحان اهل بيت استان دقايقي به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدي(عج) مولوي خواني کردند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۳۲:۴۰

18 Apr 2024