کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبيرستان خیری شش کلاسه فاطمه الزهرا (س) روستاي ده چشمه افتتاح شد

27 بهمن 1393 ساعت 18:11

آيين افتتاح دبيرستان خيّري شش کلاسه فاطمه الزهرا (س) روستاي ده چشمه با حضور جمعي از مسئولين استاني، شهرستان و اهالي روستاي ده چشمه برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان طي سخناني در اين مراسم گفت: کلام و قلم از توصيف ايثار و اخلاص شما خيران فرو مي ماند، زيرا حرکت شما صبغه اي الهي دارد و خداوند بهترين پاسخ را به شما مي دهد.

احمد اسکندري با استناد به آيات قرآن افزود: خداوند در قرآن مي فرمايد: من بهشتم را در مقابل جان و مال مؤمنان مي فروشم، لذا مالي که در راه خير مورد استفاده واقع شود ختم به بهشت مي شود.

وي با مهم دانستن کار خير تاکيد کرد: هيچ کار خيري بالاتر از مدرسه سازي نيست، زيرا در مدرسه انسان تربيت مي شود و هيچ عملي بالاتر از تربيت انسان در دنيا وجود ندارد.

گفتني است؛ اين آموزشگاه خيّري در قالب شش کلاس و با زيربناي ۵۰۰ متر مربع و با هزينه اي بالغ بر چهارصد ميليون تومان آماده بهره برداري قرار گرفت.

روستاي ده‌چشمه از توابع، بخش مرکزي شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختياري است که با مختصات جغرافيايي ۵۰ درجه و ۳۳ دقيقه طول شرقي و ۳۲ درجه و ۱۳ دقيقه عرض شمالي، در ۳ کيلومتري جنوب غربي شهر فارسان قرار دارد.

انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 20945

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/20945/1/دبيرستان-خیری-شش-کلاسه-فاطمه-الزهرا-س-روستاي-ده-چشمه-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir