۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۱۹۰۴۲
به مناسبت گرامي داشت هفته بسيج

حضور بسيجيان شهرستان اردل در نماز جمعه+ عکس

بسيجيان ولايتمدار شهرستان اردل به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در نماز جمعه اين هفته اردل به صورت منسجم و منظم در صفهاي نماز جمعه حضور يافتند .
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدی فرمانده سپاه ناحيه اردل بعد از اقامه نماز جمعه در جمع بسيجيان و نمازگزاران اظهار داشت: يکي ازبرکات مهم انقلاب اسلامي، تاسيس نهاد مردمي بسيج است که تفکرش ريشه در اسلام اصيل دارد.

جمشيدي اضافه کرد: کساني که درطول تاريخ با ظلم ، ستم و فساد مبارزه کرده اند ، تفکرشان بسيجي محسوب مي شود زيرا اين تفکر بر مدار ارزش هاي ديني و الهي و در امتداد راه انبياء و اولياء (ع) است.

وي يادآور شد: حضرت امام خميني (ره ) از ابتداي نهضتشان توجه ويژه به مردم داشتند، هدفشان اين بود که مردم روي پاي خود بايستند ومسايل کشور را خودشان حل و فصل کنند .

جمشيدي ادامه داد: براين اساس امام (ره ) پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي تحقق اين هدف، فرمان تشکيل نهاد مقدس بسيج را صادر فرمودند.

وي گفت: بسيج درهر برهه از زمان که نياز باشد وارد ميدان مي شود و در عرصه جنگ، سازندگي، علمي و تحقيقاتي براي انقلاب و ملت تلاشگر است.

فرمانده سپاه ناحيه اردل در پايان با بيان اينکه فرهنگ بسيجي بايد در جامعه نهادينه شود افزود: بسيج متعلق به گروه يا قشرخاصي نيست بلکه تفکر آن فراگير و مربوط به همه قشرها است.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۲۲:۲۳:۴۵

22 Oct 2022