۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۱۲۳۱۰
همزمان با ایام دهه فجر برپا شد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون فرهنگی و تربیتی میثاق سامان

همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای دانش آموزان کانون فرهنگی و تربیتی میثاق سامان با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان در سالن کانون برگزار گردید.
به گزارش جهانبین نیوز،  تقی زاده مدیر کانون فرهنگی و تربیتی میثاق سامان در گفتگو با سامان ما با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای دانش آموزان و هنرجویان در دهه فجر به همشهریان می باشد اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری سازمان بهزیستی (موسسه های آفرینش، پرنیان و بهشت کوچک) جهت ارائه دستاوردهای این موسسات و دانش آموزان خلاق و نوآور تشکیل شده است تا مردم و مراجعه کنندگان با توانمندیهای این قشر آشنا شوند و شعار ما می توانیم را به نمایش بگذارند.

وی بازدید از این نمایشگاه را برای عموم آزاد دانست و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۲۱ بهمن دایر می باشد و محصولات آن با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

تقی زاده استقبال از نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و بیان داست: در این چند روزی که نمایشگاه افتتاح شده است دانش آموزان و مردم به خوبی استقبال کرده اند به طوری که برای اکثر آنها جالب بود که این هنرمندان بهزیستی چگونه این مصنوعات را ساخته اند.

وی در ادامه یادآور شد: در این نمایشگاه محصولات غرفه های بهشت کوچک توسط سالمندان شهرستان، غرفه پرنیان توسط کودکان کم توان ذهنی و غرفه آفرینش با دستان توانمند کودکان معلول حسی و حرکتی آذین بندی شده است.

شایان ذکر است در این مکان نمایشگاه کتاب انقلاب و دفاع مقدس و ترویج کتاب و کتابخوانی, تعمیق فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت ارزشهای والای انقلاب اسلامی و ادای دین به ساحت نورانی سیدالشهداء (ع) و حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر دوران انقلاب با ۱۵۰ عنوان کتاب، توسط فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار گردیده است.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۳۹:۵۳

28 Mar 2024